.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توهين بخشدار به استاندار

يك بخشدار در يكي از شهرهاي ساحلي ضمن برخورد نامناسب با خبرنگاران، استاندار را هم بي نصيب نگذاشت و به وي نيز هتاكي كرد.

به گزارش شمال نيوز، جمعي از خبرنگاران كه از نمايشگاه‌ ... بازمي گشتند در پي اين برخورد در تماس با شمال نيوز از برخورد نامناسب اين بخشدار گلايه كردند.

متن خبر ارسالي اين خبرنگاران به شرح ذيل است:

درحال عبور از یک شهرساحلی کوچک بودیم که در انتهای شهر چند پارچه نوشته نظر ما و دوستان را به خودش جلب کرد که نشان از تجلیل مردم منطقه از نماینده محبوبشان در مجلس شورای اسلامی بود که در جذب 5میلیارد ریال بودجه برای راه اندازی دانشگاه پیام نور این بخش خبر می داد.

با دیدن این خبر بر آن شدیم که برای اطلاع رسانی بیشتر از پارچه نوشته ها عکس انداخته و در رسانه ها اطلاع‌رساني کنیم. در حال عکس برداری از سوژه ها بودیم که یک جوان از خودرو پلاک دولتی پياده و به سرعت به سمت خبرنگاران حمله ور شد تا از عکس گرفتن خبرنگاران جلوگیری نماید که در این لحظه یکی از خبرنگاران پیاده شده و علت ممانعت ايشان را از عکس برداری این صحنه را پرسید، که وی خود را آقای ک... و از کارکنان بخشداری ... معرفی کرد و گفت: شما حق عکس برداری از این پارچه نوشته ها را ندارید . در این لحظه یک فرد دیگر از بخشداری به وی پیوست و خطاب به همکارش گفت : زنگ بزن کلانتری تا اینها را ببرند.

در این لحظه بنده و دوستان خبرنگارم از خودرو پیاده گردیده و گفتيم مثل اینکه باید با فرمانداري صحبت كنيم و موضوع را خدمتشان اعلام کنیم . در این لحظه شخصی که خودش را ک... معرفی نمود بود گفت : "زنگ بزن برای استاندار؟ چرا با فرماندار تماس می گیری، زنگ بزن به استاندار، تو فکر می کنی آقاي ... كيه و افزود: "او کاره ای نیست و چیکار می تونه بكنه" در این لحظه بنده داشتم با فرماندار شهرستان ساحلي صحبت می کردم که موضوع را به اطلاع ایشان برساندم.

در ادامه وقتی این شخص دید و شنید موضوع به گوش فرماندار و مسئولان استانی رسیده، خودش را بخشدار شهر معرفی نمود و بلافاصله محل را ترك كرد.
(در ضمن فیلم وعکس با صدا موجود است)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.